Torsdag

Försov mig imorse, så kom en timme för sent till praktiken.
Sa till Malte (min hund) att han skulle väcka mig när alarmet gick igång
men tror ni att han gjorde det? Nej. Han låg helt oberörd bredvid sängen
och snarkade.

Gjorde bara massa skit göra idag på praktiken, typ skärde hur mycket gurka
och tomat som hälst och fin hackade rödlök.
Var faktist ganska bra idag, var Nöjesfabrikens kök och jobbade ist för
Tingvalla köket. Mycket trevligare personal där än på Tingvalla köket.
Förlåt Mathias och Nicklas ^^


Är jätte trött och seg idag oxå. Känns som klockan är jätte mycket.
Blir inte för länge uppe idag heller :)


Nu ska jag ner och duscha och plocka upp lite nytvättat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0